24 sep 2021 door Wouter

De week van de scheidsrechter is een sport breed initiatief waarbij het uitspreken van waardering voor de arbiter centraal staat.

En dat bedankje is dit jaar belangrijker dan ooit! Want na een zwaar coronajaar kunnen we natuurlijk niet meer dan blij zijn dat er ook dit seizoen weer vele scheidsrechters voor ons klaar staan.

Helaas loopt dat aantal terug, waar we ook bij vv Linne van bewust zijn. Zie maar eens de vraag die wij hebben voor een scheidsrechter voor Linne 4 en een grensrechter voor Linne 1. Het is ontzettend lastig om deze vrijwilligers te vinden, dus zuinig zijn op de vrijwilligers die wij hebben is een must!

Vind jij het leuk om op zondagochtend een wedstrijd te fluiten? Of pak je liever de vlag op en fungeer jij als nieuwe grensrechter bij vv Linne 1? Meld je dan nu aan bij Walter Knippenberg, voorzitter Technische Commissie van vv Linne via:

De scheidsrechter zullen door spelers, trainers en bestuur in het zonnetje worden gezet de komende dagen.