07 nov 2022 door Wouter

vv Linne 1 heeft na de winstpartij van vorige week tegen Centrum Boys de smaak te pakken. SVM werd kansloos terug naar Munstergeleen gestuurd: 5-0. Hierdoor vestigt vv Linne 1 zich in de middenmoot van de 4e klasse C.

Over de man van de wedstrijd was geen twijfel mogelijk, Rob Wijers deed wat niet veel spelers hem in het Linne shirt na zullen doen. Hij scoorde namelijk vier keer voor vv Linne 1! De mooiste was misschien wel de 2-0, waar hij van verre afstand de doelman verraste met een perfecte lob. Tien minuten daarvoor was het Joos Ruefli die na een heerlijke voorzet met een mooie kopbal de score opende. Rob gooide de wedstrijd met een rake strafschop in de 2e helft op slot, maar zelf was hij nog lang niet klaar met scoren deze wedstrijd. Halverwege de 2e helft zorgde hij met nog eens twee doelpunten voor de 5-0 einduitslag.

Eerder op de ochtend won vv Linne 2 met 3-0 van RKFC Lindenheuvel/Heidebloem Combinatie 3. De uitslag deed een simpele overwinning vermoeden, maar in de praktijk was het een zwaarbevochten driepunter. Doelpunten kwamen van de voet van Ryan Doensen, Stan Raemakers en Bas Suntjens.

vv Linne 3 en vv Linne VR1 speelden beiden geen wedstrijd. Toch bleek het een goed weekeinde voor vv Linne VR1, want medekoploper FC Maasgouw VR1 verloor de eerste punten dit seizoen.

Op zaterdag speelde de veteranen tegen vv Roosteren. Wegens een gebrek aan spelers werd op een 7 vs. 7 veldje gespeeld, welke de Zebra's met 9-6 wonnen. Vrijdags wonnen de mannen van 35+ al hun wedstrijden en gaan met een voorsprong van 7 punten aan kop van de ranglijst. De doelpunten worden hiervan worden nog gecheckt. Voor de actuele topscoorderslijst: klik hier.

Later deze week volgt een mooi artikel over de vernieuwde samenwerking die vv Linne aan is gegaan met PSV Eindhoven.

Vrijdag 4 november 2022
FC Roerdalen 35+ 1 - vv Linne 35+ 1 2 - 6
vv Linne 35+ 1 - SNA 35+ 1 4 - 0
Conventus '03 35+ 1 - vv Linne 35+ 1 1 - 5