25 sep 2023 door Wouter

Het vlaggenschip van vv Linne startte afgelopen weekend sterk aan de competitie. Na de degradatie van het afgelopen seizoen pakt vv Linne 1 de draad weer op in de vijfde klasse. Gisteren stond op een mooie nazomerdag de eerste wedstrijd op het programma. De gasten uit Sanderbout werden met een 4-0 nederlaag puntloos naar huis gestuurd. In een dominante wedstrijd had vv Linne bij rust al een 3-0 voorsprong. Direct na rust werd hier nog een doelpunt bijgeprikt, waarna de eindstand al op het bord stond. Een goede start voor de mannen van Hafid Bendaoud en assistent-trainer Tom Geelen.

Ook de dames startten hun eerste wedstrijd goed en hielden de drie punten in Linne. Ondanks de krappe bezetting (in de 2e helft stonden er maar 10 spelers op het veld) wist men niet in de problemen te komen tegen RKSVN VR1. De 5-1 overwinning was dan ook dik verdiend.

De overige twee seniorenteams lieten na om te winnen. Ondanks een redelijke voorbereiding ging vv Linne 2 er kansloos vanaf tegen SVSH 2 uit Someren, 0-4. Het 3e elftal van vv Linne moest hun meerdere erkennen in EMS 2, welke een maatje te groot waren. Zij verloren hun wedstrijd met 0-5.

Op zaterdag moesten de Vets van vv Linne een aardig auto-ritje maken. Ze gingen op bezoek bij de veteranen van FC Hoensbroek, maar kwamen puntloos naar huis. Een 6-3 nederlaag betekende een zure middag voor de mannen van Maurice Smeets.

Ook het 35+ team begon hun competitie afgelopen vrijdag. Iedere vier weken spelen zij 4 wedstrijden van 20 minuten tegen teams uit de regio. Met drie overwinningen en 1 nederlaag, begonnen zij sterk aan deze mini competitie.

Hieronder een overzicht van de gespeelde wedstrijden en de doelpuntenmakers. Nu de competitie van start is gegaan, mogen we ons ook weer opmaken voor een strijd tussen de topscorers van vv Linne. Bekijk de stand hier.

vrijdag 22 september 2023
SNA 35+1 - vv Linne 35+1 3 - 2
VV Linne 35+1 - SHH 35+1 2 - 1
Oranje Blauw '15 35+1 - vv Linne 35+1 1 - 4